Tuesday, August 19, 2008

KEhiDUpAN DLm lAB pALeOntolGY









Beginilah suasana di lab paleon kami..huhhu..lan ni leh masuk anytime korang nak untuk wat apa keje..mcm biasa bagi geologist..sume lab geology bersepah dan x ada yang kemas..lagi2 lab seni yg tgh wat testi..huhuu
ni plak video kite orang dalam lab paleon..saksikan..

2 comments:

aku dan anep said...

mantap syal blajo geologi... aku ske bende2 nih... tp aku tak ske bile keje nanti...

cam kos aku plakk.. aku x ske sgt blajo2 math nih... tp ble keje kang jd engineer... mmg mantap!!

tp... mantap lg kamera ko kim!!..
bape pixel tuh... clear sehh...

M16M said...

ahaks..aku ada kamera ni pun sbb budak geology wajib ada kamera digitall..biasa jer kamera aku..8.1 megapixel